jueves, 7 de mayo de 2009

Photomonthing!




Photomonthing al maxim! Aquest és el video explicatiu del Photomonth 09, fet en 5 dies temps record entre els quals a part de treballar, tenia els meus pares per aquí i també sortia de farra, així que imagineu-vos! Estic ben contenta perquè a tots els ha agradat molt i ara a seguir fent cosetes!

Aquesta setmana han començat totes les inauguracions i hem fet marató de vinets a cada expo i és com estar en el cel cultural :) A cada expo faig una entrevista per cada artista, així que tendré un munt de material per després fer el making off o peli resum del photomonth d'aquest any. A més, em van dir que m'aconseguirien voluntaris i tot per ajudar-me, així que tenc practicants per una practicant que som! brutalnie.

I res, que avui quedaré amb aquesta voluntària i m'ajudarà a filmar i editar tot el que tenim per endavant, que és molta feineta (però de la bona!). Així que hem deixet camí lliure per tot i ara a començar a pensar diferents videos xulos per tot el maig!

A part de tot això, no tot són flors i violes, perquè podeu imaginar el ritme que duc, però sobreviurem! (i per una bona causa)

Aquí teniu més enllaços on surten els videos i la pàgina oficial del Photomonth:


http://www.youtube.com/user/paulagirart
http://kulturaonline.pl/
www.photomonth.com

3 comentarios:

  1. m'agrada molt, encara que sudis dels meus consells
    muaks!

    ResponderEliminar
  2. ep! vull ser el teu becari! apunta'm a la llista de voluntaris.
    Demà vaig a veure en Junami Oliver què actua a Santako.

    Petons!

    ResponderEliminar
  3. Molt guai el vídeo! Jo també vull ser la teva becària!!!

    Menja molt als pica-piques!!! Ole! Ets l'elit de Krakow!!!

    Una abraçada molt forta i energies pels dies que et queden...

    ResponderEliminar