jueves, 23 de abril de 2009

Miesiąc Fotografii w Krakowie Maj 2009




Sí, a part de viatjar, també treballo!

Primera feineta pel Photomonth in Krakow 09, es tracta d'un vídeo de presentació pel festival que començarà dia 8 de maig. N'Agnieszka, la que m'ho ha manat, li ha agradat molt i na Karolina, amb qui faig el grafisme, també, així que estic contenta. Ara falta que ho vegi en Tomasz, el director del festival, a mem si li agrada!



Està tot fet amb fotos que participaran al festival i la música l'hem escollida entre unes quantes que me van enviar, m'encanta! A part, al festival hi ha com a diferents seccions: Txèquia, tot un apartat dedicat a aquest país, després "Arxiu, memòria", dedicat a fotografies reconegudes al voltant d'aquest tema, com és l'internacional Weegee (friki q se'n anava a la nit de parranda amb una ràdio perseguint els "sucesos" de la ciutat i arribava abans que la policia per obtenir les millor fotografies) i l'Off programme, que és un concurs on joves fotògrafs presenten el seu portafoli!

4 comentarios:

  1. a la fi treballes...

    que ja era hora..., jejejeje

    molt xulo el video

    ets una artista!!!!!

    sitossss muaksssss

    ResponderEliminar
  2. grande!
    m'encanta la música, el vídeo t'ha quedat genial!
    (fora percussions inoportunes)

    ResponderEliminar
  3. Molt bé Paula! És emocionant veure la teva feina...superprofessional! Al proper els hi has de possar música de'en Joan Miquel, jejje
    je...

    petons

    ResponderEliminar
  4. Oh, quina il·lusió el teu comentari JC! ja veuràs el que estic preparant ara, t'encantarà! té un ritme trepidant :)

    ResponderEliminar