jueves, 16 de abril de 2009

Na zdrowie!

Per fi, per fi m'he decidit a fer el meu quadern de bitàcora d'aquesta petita aventura, perquè com som uns culs inquiets fem molts viatgets i serà bo que vegeu el nostre periple amb algunes fotos també.

Anem a fer retrospectiva amb unes quantes fotos del quasi primer mes a Kraków!




Les primeres tres setmanes tot era neu i fred i la ciutat estava grisa, però ara... tot són colors, la gent s'ha desmelenat i gaudeix del bon temps. La ciutat no sembla la mateixa! Com podeu veure, però, no tothom tenia fred a Kraków...


Aquests són els meus dos companys de viatge. Vos present en Carlos (Karloski) i en Sergi (Sergei), un politòleg i un ambientòleg que conviurem dies i nits a Kraków i, ara per ara, ben vera que som com una família!


Això són els mítics tramvies de Kraków, donen super de vida a la ciutat, però són un perill!

Rynek Glowny tota mullada de la pluja!

5 comentarios:

  1. Ei Pauloska, mola el bloc...sort i molts petons!

    jc

    ResponderEliminar
  2. m´encanta aquest bloc,ja tira per profesional,i amb comentaris i tot.
    una besada molt forta desde sa roqueta.

    ResponderEliminar
  3. Molt bo el teu blog i molt bona idea. Saludos també de part meva. Es comentari anterior és de la teva mare que l'hagut de firmar amb el meu gmail.

    ResponderEliminar
  4. menkanta la foto de la creu i la de la dona m minifalda a la neu....brutalnie!!!

    ResponderEliminar
  5. Molt molt xulo es blog, i ses fotos són una passada. Passa-ho molt bé!!

    ResponderEliminar