jueves, 16 de abril de 2009

Zakopane... i he vist la neu!


Aquesta foto és bastant significativa, no calen moltes paraules... A més, a Polònia la religió mou montanyes! Home demanant davant l'església, poca gent li donava diners i, en canvi, metres més endavant a dins "la casa del senyor", la gent paga per encendre una espelma i dóna diners a "obres benèfiques" de l'església i, em pregunto, perquè no donar els diners directament al pobre de davant l'església? Perquè s'ha d'entrar dins?

Aquí l'home que feia viatges de dalt a baix de la montanya, unes montanyes precioses...

I mos tiravem bolles a sa neu!

3 comentarios:

  1. Així m'agrada, que t'hagis decidit!

    M'apunt l'enllaç a nu fotolog, que si me n'he d'enrecordar... pots estar segura que en seré un habitual!

    ResponderEliminar
  2. Ai Pauleta...no saps que aquell home que hi ha sempre a la porta de les esglesies és un enviat de Satanàs i s'ho gasta tot en vi...jo li hagues convidat a una bolla de la Menorquina!!!

    Petons!

    jc

    ResponderEliminar
  3. Així que finalment has deixat la racionalitat i t'has decidit per un nom impronunciable!

    fa por la creu aquesta.. aix la religió! això em recorda que vem nar a veure Gospel al Harlem... tot un espectacle! un altre dia t'ho explico que ara me fa mandra.

    biko.o.

    ResponderEliminar